Ph.D. VIVA OF DOCTORAL PROGRAMME IN CIVIL ENGINEERING – NICOLETTA BIANCHINI

On the 21st July, the PhD thesis Viva of Nicoletta Bianchini, Msc, from the Doctoral Programme in Civil Engineering will take place.

Thesis title: ‘Evaluation of the seismic response of masonry cross vaults through shaking table tests and numerical analysis’.

Location: The public examinations will be held in the Sala de Atos (CA-02-00-32-23) of the University of Minho, on Campus de Azurém, in Guimarães, with an audience limited to a maximum number of twenty people.

Time: 09:30

Supervisor: Paulo José Brandão Barosa Lourenço; Nuno Adriano Leite Mendes

Jury:

Rector of the University of Minho;

Doutor Hugo Filipe Pinheiro Rodrigues, Professor Associado com Agregação do Departamento de Engenharia Civil da Universidade de Aveiro;

Doutora Graça de Fátima Moreira de Vasconcelos, Professora Associada do Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho.

Doutor Nuno Adriano Leite Mendes, Investigador Auxiliar do ISISE – Instituto para a Sustentabilidade e Inovação em Estruturas de Engenharia da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;

Doutor José Vieira de Lemos, Investigador Coordenador do LNEC – Laboratório Nacional de Engenharia Civil.

More information: eng.uminho.pt/en/divulgacaoinstitucional/provasacademicas/_layouts/15/UMinho.PortaisUOEI.UI/Pages/EventsDetail.aspx?id=62100