Pedro Miguel Gomes Fernandes’s PhD Thesis Defense

The PhD student Pedro Miguel Gomes Fernandes will defend, on June 28th, 2016, his PhD thesis.

Thesis Title: Bond behaviour of NSM CFRP-concrete systems: durability and quality control.

Local: Sala de Atos – Campus de Azurém.

Supervisors: Doutor José Manuel de Sena Cruz and Doutor José Manuel Cardoso Xavier.

Jury Members: Reitor da Universidade do Minho; Doutor Joaquim António Oliveira Barros, Professor Catedrático (DEC-EEUM); Doutor João Pedro Ramôa Ribeiro Correia, Professor Associado com Agregação (DECAG-IST-UL); Doutor Luís Filipe Pereira Juvandes, Professor Associado (DEC-FEUP); Doutor José Manuel Sena Cruz, Professor Associado (DEC-EEUM); Doutor Carlos Manuel Chastre Rodrigues, Professor Auxiliar (DEC-FCT-UNL); Doutor José Manuel Cardoso Xavier, Professor Auxiliar Convidado (CITAB-UTAD).

Latest Events