Ziaaddin Zamanzadeh’s PhD Thesis Defense

The PhD student Ziaaddin Zamanzadeh will defend, on April 28th, 2017, his PhD thesis.

Thesis Title: “Cement based materials reinforced with recycled steel fibres: mechanical, durability and structural performance”.

Supervisors: Doutor Joaquim António Oliveira de Barros; Doutor Lúcio Abel Pereira Lourenço (CiviTest).

Jury Members:

Doutor Joaquim António Oliveira Barros, Professor Catedrático do Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;

Doutor João Paulo de Castro Gomes, Professor Catedrático do Departamento de Engenharia Civil e Arquitetura da Faculdade de Engenharia da Universidade da Beira Interior;

Doutor José Alexandre de Brito Aleixo Bogas, Professor Auxiliar do Departamento de Engenharia Civil, Arquitetura e Georrecursos do Instituto Superior Técnico da Universidade de Lisboa;

Doutor Vitor Manuel do Couto Fernandes da Cunha, Investigador Auxiliar do Instituto para a Sustentabilidade e Inovação em Estruturas de Engenharia da Escola de Engenharia da Universidade do Minho.