Chandan Chinnagiri Gowda’ PhD Viva

The PhD student Chandan Chinnagiri Gowda will defend, on July 05, 2019, his PhD thesis.

Thesis Title: “Use of NSM FRP for torsional strengthening on thin walled tubular RC structures”.

Supervisors: Doctor Joaquim António Oliveira de Barros; Doctor Maurizio Guadagnini.

Jury Members:
Rector of the University of Minho;
Doctor Humberto Salazar Varum, Full Professor – Departamento de Engenharia Civil da Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto;
Doctor Joaquim António Oliveira Barros, Full Professor – Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;
Doctor Eva Oller Ibars, Associate Professor – Escola Tecnica Superior d'Enginyers de Carmins, Canals i Ports de Barcelona da Universitat Politècnica de Catalunya, Spain;
Doctor Salvador José Esteves Dias, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;
Doctor João Pedro Lage da Costa Firmo, Post-Doctoral Researcher – FireFloor Fire Behaviour of GFRP Composite Panels for Rehabilitation of Building Floors (PTDC/ECI EGC/30611/2017), FireComposites of Reinforced Concrete Structures Incorporating FRP Composites (PTDC/ECM/1882/2014) e Eco Composite Development of Eco efficient Bio composites for Civil Engineering Structural Applications (PTDC/ECI ECG/29597/2017), do CERIS (Civil Engineering Research and Innovation for Sustainability) do Instituto Superior Técnico da Universidade de Lisboa.

Abstract of the Thesis available here.

Latest Events