Cristina Maria Vieira Frazão’ PhD Viva

The PhD student Cristina Maria Vieira Frazão will defend, on December 19, 2019, her PhD thesis.

Thesis Title: “Recycled Steel Fiber Reinforced Concrete for Structural elements subjected to chloride attack: Mechanical and Durability performance”.

Supervisors: Doctor Joaquim António Oliveira de Barros; Doctor José Alexandre de Brito Aleixo Bogas.

Jury Members:
Rector of the University of Minho;
Doctor António Carlos Bettencourt Simões Ribeiro, Senior Research Officer – Núcleo de Betões Pedra e Cerâmicos do Departamento de Materiais do Laboratório Nacional de Engenharia Civil.
Doctor Mário Jorge de Seixas Pimentel, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil da Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto;
Doctor Eduardo Nuno Borges Pereira, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;
Doctor Joaquim António Oliveira Barros, Full Professor – Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia Universidade do Minho.

Abstract of the Thesis available here.