Liliana Patrícia Ferreira Abreu’s PhD Thesis Defense

The PhD student Liliana Patrícia Ferreira Abreu will defend, on July 17th, 2017, her PhD thesis.

Thesis Title: “Application of foamed bitumen and rejuvenators in recycled asphalt mixtures – development of solutions to optimize their performance”.

Supervisors: Professor Joel Ricardo Martins Oliveira; Professor Hugo Manuel Ribeiro Dias da Silva.

Jury Members:

Rector of the University of Minho;

Doctor Joel Ricardo Martins Oliveira, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;

Doctor Elisabete Fraga de Freitas, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil do Escola de Engenharia da Universidade do Minho;

Doctor Marisa Sofia Fernandes Dinis de Almeida, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil e Arquitetura da Faculdade de Engenharia da Universidade da Beira Interior;

Doctor Ana Maria Rodríguez Pasandín, Assistant Professor – Departamento de Engenharia Civil da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos da Universidade da Coruña, Espanha.

Abstract of the Thesis available here.

Latest Events